Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
smS do Przyjaciół

smS do Przyjaciół

"Kochajmy sie nawzajem nawet gdy na drodzę zobaczymy żabęlub ogromnego psa,nawet gdy wywali sie na ziemie wszystkie dezodoranty (bendące w sklepie:P)lub obleje się lodem nawet wtedy jak spadnie ci na spodnie ogórek ,nie ważne czy starzy popsuli nam świetna zabawe u Hanki ,ważne ze mamy takie wspomnienia ze ,nawet jak łzy płyną z oczu ,to dzięki nim na naszej twarzy zawsze pojawia się chodzby najmniejszy uśmiech .Kochajmy się nawzajem bo przyjaciele są od tego by mawzajem się Kochać -orzeczytaj im" -to na końcu to mały dodatek:P Teraz chcę wyjaśnic cio to wogule jest niebende zaczynac od początku zaczne od połowy :P wiec tak był to Sms który napisałam do swoich przyjaciół po świetnej zabawie u naszej kolerzanki Hanii , niestety nasi rodzice popsuli nam plany zabawy i niestety o godz takiej bardzo wczesniej cała imprezowa paczka musiała wracac do domu ,i miec nuieprzyjemnosci z rodzicami ;( I napisałam to do nich gdy szli do domu żeby ich pocieszyc i pocieszyc siebie niewiem czy mi to wyszło ale mam nadzieje ze tak :) POzdro Dla Moich Przyjaciół Kochanych niemartwcie się warto było :) a teraz wymienieniam skła\d Zespołu Kiss Mee5 (ale o tym w następnej notce,o zespole oczywiscie) Na 1 Miejsce Hanka solenizantka dzisiejsza :) na 2 Drugim Justyśka -nieprzejmuj się może im przejdzie ,Na 3 chłopaki czyli Adrian i Mateush -chłopaki sory ze na końcu ale niemieliscie dzisiaj ani świąt ani przygut :P

wizarzysta-choreograf 23:29:27 5/08/2007 [Powrót] Komentuj



No ja niemiałam nieprzyjemnoiści ze swoimi rodzicami...ale zkoda, że tak wcześno sie dżampress skończyła;(
hAnka 19:25:12 7/08/2007
| brak www IP: 83.11.160.106








Lay by Carmen

powered by: blog4u
My
wizarzysta-choreograf

Szalony Świat ,szalonych ludzi
Strona Główna:D
Imię :Karolina
Nazwisko:po tacie
Lat:14
Włosy:Brązowe
Oczy:niebieskie
Waga :lepiej nie komentować
Wzrost:170
Rodzeństwo :siostra i brat
Zainteresowania:muzyka tzn.gra na flecie i śpiewanie
Zwierzak :Piesek (suczka) "Kaja"



Fav




Link Me

Dodaj do Ulubionych



Linki
Hanka z POd Gruszy
Zespoł Kiss-me5
Forum zespołu kiss-me5




Book
Ksiega Gości
Dodaj do Księgi
0



Archive
2007
Sierpień




Music

Szablon